Spiritul Craciunului

Spiritul Craciunului... am tot auzit in ultima vreme aceasta sintagma, oare ce vrea sa insemne?!? Probabil daca intrebam niste copii de generala pentru ei spiritul Craciunului este mai mult echivalent cu vacanta, timp liber. Daca o intreb pe bunica sigur va spune altceva gandindu-se mai mult la partea religioasa. Dar pentru mine? Ce inseamna spiritul Craciunului? M-am trezit de dimineata... am simtit cum "ma mangaie" spiritul Craciunului... o avalansa de mesaje... Craciun Fericit, Fie ca sarbatorile sa va aduca..., Caldura Sarbatorilor... si tot asa. Am raspuns tuturor in acelasi stil, ba mai mult, am trimis si celor care inca nu-mi trimisesera. Mama pregatisera masa... pentru prima data dupa foarte multa vreme ne-am strans toti membrii familiei la masa; incepeam sa inteleg cum sta treaba cu spiritul Craciunului...
Pe la 2 au inceput sa vina rude la mine... bautura, mancare, veselie... veselie... veselie...
Pe seara am iesit in oras cu prietenii... se simtea o atmosfera de sarbatoare, nu vedeam aglomeratie pe strazi, in tramvai nimeni nu se uita dupa vre-un loc liber, pe strada figuri de oameni fericiti.
Mi-am zis ... Da! Asta trebuie sa fie spiritul Craciunului! Oare ma insel...?

Niciun comentariu: