Chestionare mecanica

Daca aveti de gand sa obtineti permisul auto trebuie sa stiti ca incepand cu 1 august 2008 s-au adaugat intrebari de mecanica la proba scrisa a examenului auto. Examenul se va da in fata unui calculator, iar raspunsurile corecte vor fi alese cu degetul (touch screen). O veste buna ar fi ca incepand cu 1 august fiecare intrebare va avea doar 3 variante de raspuns, dintre care pot fi adevarate una, doua sau toate trei... excluzandu-se posibilitatea de a nu exista nici un raspuns corect.

Cateva posibile chestionare mecanica gasiti aici!

11 comentarii:

Anonim spunea...

Am reusit sa ma uit peste chestionare, nu-s asa grele ;)

Anonim spunea...

mai...de ce nu pot sa downloadez intrebarile? va rog, mi le trimiteti si mie? cristinastc@yahoo.com merci frumos

Anonim spunea...

am gasit la mai multe intrebari alte raspunsuri. De ex la intrebarea 3:"Care este rolul termostatului?" am gasit varianta B ca fiind corecta. O zi buna

Anonim spunea...

mai sunt niste chestionere....cum se aseaza marfa in camion...contraventii privind tahograful.....alta referitoare la bujie,punctul termic,ceva de genul asta.stie cineva de alte intrebari de macanica?

Anonim spunea...

cele mai bune chestionare din tara sunt de la scoala TONI AUTO din cluj. contin mecanica, conducere ecologica, tot, exact ca si la politie. sunt super. eu am fc 26 pct la examen. vi le recomand cu caldura

Anonim spunea...

Poate nu ar fi rau sa incercati si programul de chestionare de pe chestionar-auto.eu

Anonim spunea...

cine face sc de soferi la auto toni din cluj sa intre pls pe id meu gaben_89 pls am mare nevoie

Anonim spunea...

E bine ca au introdus intrebari din mecanica dar eu am gasit la mai multe intrebari raspunsuri diferite si intr-adevar nu's asa grele asta e ne conformam ce sa facem bafta tutror care invata pt permis :P

gelu_emil spunea...

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu noile chestionare C+E? va rog mult...gelu_emil@yahoo.com

Anonim spunea...

dati-mi va rog chestionare identice ca la politie pt cat. C si va trimit la schimb cele de la Toni Auto, care sunt foarte ok pt cat. B dar incomplete pt C. y.m. ID: gabispie

Anonim spunea...

imi poate trimite si mie cineva chestionarele auto toni cat b va roooog sunt in pragul examenului pe adresa trendy.outlet@yahoo.com .va multumesc