Oracle Academy

In primul rand La Multi Ani!
Au trecut 2 saptamani pana sa gasesc si eu o zi de pauza. Examenele, lucrarile, proiectele m-au privat de foarte mult timp liber... dar asta-i viata, trebuie sa facem si sacrificii...

Si ca tacamul sa fie complet a trebuit sa-mi dau si modulele la Oracle Academy.
Mai jos am pus raspunsurile la Quiz-urile de la Design si Programming, macar voi sa pierdeti mai putin timp:
- Quiz-uri Oracle Academy Design (section 1-18)
- Quiz-uri Oracle Academy Programming (section 1-14)

Aveam si raspunsurile de la Mid Term Exam si Final Exam-urile pe care le-am dat eu, dar se pare ca agitatia din ultimele zile a facut ca sa le pierd...

6 comentarii:

Anonim spunea...

M-ai scapat de ceva stress cu quizurile astea de la Oracle. Psss sa nu se afle ca am chefuit pana acum :))

Anonim spunea...

frumos ca le pui in share! :)

Anonim spunea...

Salut,
Am o mica rugaminte, daca vreti sa raspundeti la un mic chestionar despre profilul identitar al blogerilor
http://89.44.156.94/
E pentru lucrarea de licenta. Puteti s ail dati si mai departe.
Merci mult si sa fiti iubiti!

Anonim spunea...

Nu mai merge link-ul de pe fisierul meu...ai putea te rog sa le mai pui inca o data pe alt site? As avea mare nevoie de ele! Multumesc anticipat

Anonim spunea...

cum pot sa imi descarc quizurile, k nu imi merge?mi le trimiteti si mie?sau dak le are careva, imi lasa un id cva sa mi le trim si mie?

Anonim spunea...

nu mai sunt fisierele, te superi daca le mai pui odata? sau daca poate cineva sa imi spuna unde le pot gasi?