Iarna-i grea ... omatu-i mare

iarna greaIncepusem sa-mi pierd speranta ca voi mai traii o iarna in adevaratul sens al cuvantului. Anuntasera meteorologii ninsoare dar nu ma gandeam ca o sa fie chiar asa frumos.
Azi-noapte pe la 2 priveam cum fulg cu fulg cadea peste Bucuresti formand o imensa 'plapumă' . In minte imi formam deja imagini albe... dar nu indrazneam prea mult.
M-am trezit de dimineata (... e drept, cam tarziu) ma uit pe geam... ce sa vad? Miracol... iarna... iarna in adevarul sens al cuvantului... iarna cum nu am mai vazut de vre-o 10 ani...
Mi-am luat catelul si am fugit afara... saracul! nici nu-l vedeam prin zapada, dar ce conteaza "asa e iarna"... Pe strazi oriunde te uitai alb, alb... alb!
Până să vă gândiţi la dezăpeziri, materiale antiderapante sau alte modalitati de a combate zapada ... bucurati-va de ea, bucuraţi-vă de iarnă!

Niciun comentariu: