Who is zu

Who is Zu? Aceasta e intrebarea care incepe sa ma macine din ce in ce mai mult... si nu pentru ca as fi curios sa aflu cine e zu... ci pur si simplu pentru ca dau de ea peste tot. Oricine sta in spatele acestei campanii se pare ca are bani de aruncat nu gluma... in ziare, in televiziune, la metrou, pe tricourile oamenilor... toti se intreba "Who is ZU?"...

Ori Coca-Cola isi lanseaza noul produs... ori... nu o fi vre-o emisiune de radio a trustului Intact? Chiar... tu sti cine e zu?

3 comentarii:

Anonim spunea...

Who is ZU - maibe you ?

Anonim spunea...

M-am intalnit azi cu caravana Who is Zu intamplator si mi-au confirmat, putin voalat, ca ZU va fi un post de Radio al trustului Intact.

Anonim spunea...

Era o chestiune similara cu cativa ani in urma, o intrebare de gen, cine este Gheorghe? daca imi aduc aminte bine. Ce retin e ca am trecut treptat de la curiozitate la nervi si apoi indiferenta ca la un moment dat nici n-am mai vrut sa aflu :))