Arbore genealogic

Banuiesc ca si voi aveti momente cand vi se pune pata pe cate un lucru nu? Ei bine mie, de vreo cateva zile, mi s-a pus pata sa aflu daca sunt ruda cu Stefan Cel Mare; bazandu-ma pe faptul ca radacinile mele se afla in Moldova am inceput sa construiesc arborele genealogic al familiei... am apelat la parinti, verisori, bunici... si uite asa am aflat ca pe stra-stra bunicul meu l-a chemat Ion si a trait undeva pe la 1800.
Tinand cont ca Stefan Cel Mare a trait pana in 1504 inseamna ca peste 4-5 generatii create in arborele meu genealogic voi afla daca sunt sau nu ruda cu Stefan Cel Mare. :D

ps1: stiti cumva unde pot gasi arhivele stramosilor mei?
ps2: in afara de cimitire :)
ps:3 daca si voi vreti sa va construiti arborele genealogic va recomand aplicatia Family Tree Builder ;)

Niciun comentariu: