Informatii despre papagali

Am prins acum 2 zile un papagal. O sa va intrebati cum l-am prins... simplu: cu un prosop :)

Am cautat sa-l donez cuiva, dar, din pacate, inca nu i-am gasit un stapan iubitor. Asadar, am decis sa-l pastrez pentru o perioada. Evident, primul pas a fost sa-i fac rost de o colivie. Dar dupa acest prim-pas totul este o necunoscuta pentru mine.

Asa ca, vrei nu vrei, m-am vazut nevoit sa caut informatii despre papagali.
In primul rand ma interesa cum pot determina sexul papagalului. Ei bine m-am apucat de cautat pe Google, dar raspunsul nu m-a multumit deloc:
"In primii 2-3 ani de viaţă femelele şi masculii arată la fel, ceea ce face identificarea vizuală a sexului imposibilă. Singurele metode care pot determina sexul papagalului in această perioadă sunt: analiza ADN şi metoda chirurgicală (endoscopică)."

O alta nelamurirea de a mea a fost hrana papagalului
Cu hrana a fost ceva mai usor majoritatea papagalilor se hranesc cu seminte si fructe. Pe langa seminte mai pot manca si miez de paine, mamaliga branza dulce sau cartof fiert.

O alta informatie despre papagali pe care nu o cunosteam a fost ingrijirea lor.
Papagalul are nevoie de spatiu pentru a putea sa-si intinda aripile si pentru a se legana in voie. Pe fundul coliviei se pune nisip dezinfectat, iar peste nisip se pun coji de ouă sfăramate mărunt si uscate. E de preferat sa aibe si o oglinda in colivia spatioasa!!!

ps: donez papagal

4 comentarii:

Anonim spunea...

Daca esti din Bucuresti ma intereseaza papagalul. Sper sa se imprieteneasca cu celalalt papagal al meu si asa poate aflam ce sex are si fara test ADN :))

Articol X spunea...

Sunt din Bucuresti. Dar tocmai ce i-am gasit stapan :D

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
magazin online spunea...

si eu am prins un papagal, mai demult :) a venit la mine in balcon :P