Telefon public

Mergeam astazi pe strada si, vazand telefonele publice care impodobesc Bucurestiul, m-am intrebat... cine naiba le mai foloseste?!? Cine ar avea curajul sa intre intr-o astfel de cabina telefonica... unde geamurile risca sa cada pe tine (asta daca mai exista), iar dupa ce folosesti aparatul telefonic e nevoie sa te dezinfectezi, altfel risti sa te imbolnavesti...
Cred ca ultima data cand am vazut pe cineva intr-o cabina telefonica era asta primavara...si nu pt a vorbi la telefonul public... ci pentru a se adaposti de ploaia care nu mai contenea sa se opreasca...

ps: si cand te gandesti ca altii pot trimite si sms-uri de la telefoanele publice...

7 comentarii:

Anonim spunea...

Ca poti fi sunat la un telefon public stiu ca se poate dar sa dai smsuri cum naiba e ? :D

Anonim spunea...

Cand am zis "altii" m-am referit la cei din alte tari :D

Anonim spunea...

LOL...f tare...adevarul e ca am mai vazut oameni care vorbesc la telefoane publice...dar foarte putini...extrem de putini...dc nu te duci la primarire sa le spui sa le scoata??

Anonim spunea...

Eu am vazut multi oameni vorbind la telefoanele publice, si asta dupa ce mi-am pus aceeasi intrebare: cine le mai foloseste? Ei bine, cateva luni m-am uitat pe strada. si pot spune ca sunt cativa. In general persoane mai in varsta, dar exista. Deci sunt utile!:) Parerea mea!:)

Anonim spunea...

am o cartela de 10 lei de ceva timp.nici nu stiu daca mai e buna de ceva..

Anonim spunea...

dc nici macar telefoanele fixe nu le mai folosim, cu atat mai putin telefoanele publice

Anonim spunea...

Au fost si telefoanele publice bune de ceva la vremea lor, intr+adevar sunt foarte putine persoane care le mai folosesc. Poate intr+o buna yi vor fi scoase.