Liliacul

Mai tineti minte ca v-am povestit luna trecuta ca am prins un papagal. Ei bine, acum revin cu o pevestioara relativ asemanatoare...
Daca data trecuta am prins o frumusete de papagal cu un penaj de-ti taia respiratia, iata ca de aceasta data am prins un mamifer zburator, liliacul.
Nu stiu cum, dar m-am trezit de dimineata cu el agatat deasupra usii de la intrare... probabil a confundat blocul in care locuiesc cu o pestera :))
Pot afirma cu mana pe inima ca e cel mai frumos liliac care l-am vazut vreo data... da, ati ghicit... e primul liliac pe care il vad. Ce mi-a placut a fost ca a stat foarte linistit la poze, nu parea deloc deranjat de blitz-ul aparatului foto.
Sunt sigur ca si el s-a atasat de mine... altfel nu-mi explic de ce refuza cu atata indarjire sa paraseasca incinta... imediat l-am botezat Veta, dupa numele bunicii... nu de alta, dar amandoi uita ca "omul mai vine, dar mai si pleaca" :)

Joaca cele mai noi jocuri pentru copii

5 comentarii:

poze vedete spunea...

omu ca omu, dar liliacu ... :D

magazin virtual spunea...

nici eu n-am vazut niciun liliac pana acum :D tare faza cu bunicutza ta ;))

Avon spunea...

;))un liliac mai deosebit:D se pare ca ii place lumina;))

Anonim spunea...

sint curios ce ai facut de data asta cu liliacul.

Articol X spunea...

L-am eliberat in natura :))